آنچه بايد در مورد حشيش (ماريجوانا ،گل و علف )بدانيد؟
آنچه بايد در مورد حشيش (ماريجوانا ،گل و علف )بدانيد؟
آنچه بايد در مورد حشيش (ماريجوانا ،گل و علف )بدانيد؟
معاون اجرایی
نام و نام خانوادگی: رضا پورسمائی
تحصیلات :
· گواهی عالی بهداشت عمومی (MPH ) - همسطح کارشناسی ارشد
· کارشناسی ارشد مدیریت خدمات بهداشتی و درمانی
· کارشناسی مدیریت بازرگانی
· دوره آموزش های آزاد MBA کوتاه مدت کارآفرینی ۳۵۰ ساعت از سوی دانشکده کارآفرینی دانشگاه تهران
· طی دوره تخصصی مدیران بیمارستانی در سال ۱۳۹۶ با همکاری سازمان جهانی بهداشت )WHO به مدت ۲۰۰ ساعت)
سوابق مدیریتی :
۱ - مدیر پشتیبانی مرکز آموزشی و درمانی هاشمی نژاد سال ۱۳۸۹-۱۳۸۵
۲- مدیر حراست مرکز آموزشی و درمانی هاشمی نژاد.... سال ۱۳۸۹-۱۳۸۸
۳ - مدیر خدمات پشتیبانی مجتمع امام خمینی سال ۱۳۹۱-۱۳۸۹
۴ - مدیر امور اداری بیمارستان محب مهر سال ۱۳۹۲-۱۳۹۱
۵- مدیر مرکز آموزشی و درمانی فوق تخصصی کودکان حضرت علی اصغر (ع)سال ۱۳۹۶-۱۳۹۲
۶ - مدیر امور پشتیبانی و رفاهی دانشگاه علوم پزشکی ایران سال ۱۳۹۶ تا آبان ۱۴۰۰
۷- مدیر اداری و پشتیبانی کانون بسیج جامعه پزشکی ستاد دانشگاه سال ۱۴۰۰ تا کنون
سوابق علمی - پژوهشی :
مقاالت علمی وپژوهشی:
· الگوی بهینه بازاریابی آمیخته در بیمارستان های منتخب دانشگاه علوم پزشکی ایران: الگوی بومز و بیتنر، ۱۳۹۴-۱۳۹۵ -پذیرش در فصلنامه علمی پژوهشی مدیریت سالمت)نوبت چاپ بهار ۹۷ -)جلد ۲۱ شماره ۷۱ ۶۵-۵۰ صفحات
· پروژه های تحقیقاتی و HSR :
طراحی مدل همراستایی استراتژیک و کارکردی منابع انسانی در دانشگاه علوم پزشکی ایران (در حال اجرا)
شرح وظایف:
۱-اداره و نظارت بر حسن اجرای کلیه امور اداری، مالی و عمرانی بیمارستان مطابق با مصوبات، مقررات و آئین نامههای مربوط
۲-پیگیری امور مربوط به بیمارستان جدید در حال احداث و رفع موانع اجرایی آن در هماهنگی با ستاد دانشگاه
۳-رسیدگی به اهداف اجرایی بیمارستان و هدایت و نظارت بر چگونگی گردش کارها و روشهای کاری مورد عمل در واحدهای مختلف به منظور ایجاد هماهنگی بین فعالیتهای مربوط به واحدهای مختلف در راستای تحقق رسالت بیمارستان
۴-نظارت بر مصرف اعتبارات تخصیص داده شده به بیمارستان و ارایه گزارش جهت طرح در هیات عامل بیمارستان
۵-بررسی وضعیت موجود بیمارستان با شناسایی نقاط قوت و تنگناها و مشکلات و فرصتها و تهدیدهای پیش رو جهت تعیین راهبردهای پیشنهادی در راستای ارتقا به وضعیت مطلوبتر
۶-ارایه گزارشهای توجیهی لازم به مدیر عامل بیمارستان در خصوص وظایف مربوطه به واحدهای تحت نظر و پیشنهادات مرتبط
۷-اصلاح چارت سازمانی مرکز و منطبق کردن ابلاغهای مرکز با تشکیلات مصوب
۸-جمعآوری و تکمیل اطلاعات مورد نیاز برای ارایه تفاهم نامههای سالانه به دانشگاه
۹-انجام تعمیرات اساسی به منظور احیاء و نگهداری ساختمانها و تاسیسات موجود و استقرار روشهای اجرایی مناسب برای نگهداری ابنیه و تجهیزات
۱۰-بهبود موقعیت بیمارستان در رابطه با سایر نهادها و سازمانها در راستای ماموریت جامعهنگر بودن خدمات بیمارستانهای روانپزشکی و ارتقای جایگاه بیمارستان در سطح جامعه
۱۱-هماهنگ کردن فعالیتهای معاونت اجرایی با معاونتهای آموزشی و فنی و مترون بیمارستان برای ارتقای روحیه کار تیمی و برون رفت از ناهماهنگیهای ناکارآمد
۱۲-بهبود میزان رضایت بیماران و کارکنان از طریق ایجاد تسهیلات و امکانات جدید برای ذی نفعان مورد اشاره
آنچه بايد در مورد حشيش (ماريجوانا ،گل و علف )بدانيد؟