الکترونیکی شدن فرآیند درخواست کالا در مرکز روانپزشکی ایران
.jpeg)
در راستای سیاستهای کلان مرکز جهت بهروزرسانی و بهبود مستمر فرآیندهای اداری و با عنایت به لزوم تسهیل و تسریع در ارائه خدمات به پرسنل محترم، جلسهای با حضور مسئولین مرتبط در دفتر مدیریت برگزار شد.
در ابتدای جلسه، مدیر اجرایی ضمن خوشامدگویی به حضار، بر اهمیت الکترونیکی شدن فرآیندها، به ویژه در حوزه مدیریت کالا در بیمارستان تأکید نمود. وی با اشاره به اینکه این اقدام در سطح دانشگاه علوم پزشکی کمنظیر است، آن را گامی مهم در جهت جلوگیری از اتلاف وقت، کاهش هزینههای جاری و افزایش دقت و شفافیت در فرآیندها دانست.در این جلسه مقرر گردید که کلیه فرآیندهای مربوط به درخواست کالا، شامل مراحل خرید، تحویل و تعمیر، به صورت کاملاً الکترونیکی انجام پذیرد. همچنین، سامانه جامع اتوماسیون اداری “چارگون” به عنوان بستر اصلی جهت ثبت و پیگیری کلیه درخواستهای مرتبط با کالا تعیین گردید. انتظار میرود با اجرای این مصوبات، شاهد ارتقاء چشمگیری در کارایی در حوزه خدمات اداری باشیم.
کامنت