بازديد کارکنان محترم شهرداري منطقه 21 از بخش هاي مرکز
بازديد کارکنان محترم شهرداري منطقه 21 از بخش هاي مرکز
بازديد کارکنان محترم شهرداري منطقه ?? از بخش هاي مرکز
معاون اجرایی
نام و نام خانوادگی: رضا پورسمائی
تحصیلات :
· گواهی عالی بهداشت عمومی (MPH ) - همسطح کارشناسی ارشد
· کارشناسی ارشد مدیریت خدمات بهداشتی و درمانی
· کارشناسی مدیریت بازرگانی
· دوره آموزش های آزاد MBA کوتاه مدت کارآفرینی ۳۵۰ ساعت از سوی دانشکده کارآفرینی دانشگاه تهران
· طی دوره تخصصی مدیران بیمارستانی در سال ۱۳۹۶ با همکاری سازمان جهانی بهداشت )WHO به مدت ۲۰۰ ساعت)
سوابق مدیریتی :
۱ - مدیر پشتیبانی مرکز آموزشی و درمانی هاشمی نژاد سال ۱۳۸۹-۱۳۸۵
۲- مدیر حراست مرکز آموزشی و درمانی هاشمی نژاد.... سال ۱۳۸۹-۱۳۸۸
۳ - مدیر خدمات پشتیبانی مجتمع امام خمینی سال ۱۳۹۱-۱۳۸۹
۴ - مدیر امور اداری بیمارستان محب مهر سال ۱۳۹۲-۱۳۹۱
۵- مدیر مرکز آموزشی و درمانی فوق تخصصی کودکان حضرت علی اصغر (ع)سال ۱۳۹۶-۱۳۹۲
۶ - مدیر امور پشتیبانی و رفاهی دانشگاه علوم پزشکی ایران سال ۱۳۹۶ تا آبان ۱۴۰۰
۷- مدیر اداری و پشتیبانی کانون بسیج جامعه پزشکی ستاد دانشگاه سال ۱۴۰۰ تا کنون
سوابق علمی - پژوهشی :
مقاالت علمی وپژوهشی:
· الگوی بهینه بازاریابی آمیخته در بیمارستان های منتخب دانشگاه علوم پزشکی ایران: الگوی بومز و بیتنر، ۱۳۹۴-۱۳۹۵ -پذیرش در فصلنامه علمی پژوهشی مدیریت سالمت)نوبت چاپ بهار ۹۷ -)جلد ۲۱ شماره ۷۱ ۶۵-۵۰ صفحات
· پروژه های تحقیقاتی و HSR :
طراحی مدل همراستایی استراتژیک و کارکردی منابع انسانی در دانشگاه علوم پزشکی ایران (در حال اجرا)
شرح وظایف:
۱-اداره و نظارت بر حسن اجرای کلیه امور اداری، مالی و عمرانی بیمارستان مطابق با مصوبات، مقررات و آئین نامههای مربوط
۲-پیگیری امور مربوط به بیمارستان جدید در حال احداث و رفع موانع اجرایی آن در هماهنگی با ستاد دانشگاه
۳-رسیدگی به اهداف اجرایی بیمارستان و هدایت و نظارت بر چگونگی گردش کارها و روشهای کاری مورد عمل در واحدهای مختلف به منظور ایجاد هماهنگی بین فعالیتهای مربوط به واحدهای مختلف در راستای تحقق رسالت بیمارستان
۴-نظارت بر مصرف اعتبارات تخصیص داده شده به بیمارستان و ارایه گزارش جهت طرح در هیات عامل بیمارستان
۵-بررسی وضعیت موجود بیمارستان با شناسایی نقاط قوت و تنگناها و مشکلات و فرصتها و تهدیدهای پیش رو جهت تعیین راهبردهای پیشنهادی در راستای ارتقا به وضعیت مطلوبتر
۶-ارایه گزارشهای توجیهی لازم به مدیر عامل بیمارستان در خصوص وظایف مربوطه به واحدهای تحت نظر و پیشنهادات مرتبط
۷-اصلاح چارت سازمانی مرکز و منطبق کردن ابلاغهای مرکز با تشکیلات مصوب
۸-جمعآوری و تکمیل اطلاعات مورد نیاز برای ارایه تفاهم نامههای سالانه به دانشگاه
۹-انجام تعمیرات اساسی به منظور احیاء و نگهداری ساختمانها و تاسیسات موجود و استقرار روشهای اجرایی مناسب برای نگهداری ابنیه و تجهیزات
۱۰-بهبود موقعیت بیمارستان در رابطه با سایر نهادها و سازمانها در راستای ماموریت جامعهنگر بودن خدمات بیمارستانهای روانپزشکی و ارتقای جایگاه بیمارستان در سطح جامعه
۱۱-هماهنگ کردن فعالیتهای معاونت اجرایی با معاونتهای آموزشی و فنی و مترون بیمارستان برای ارتقای روحیه کار تیمی و برون رفت از ناهماهنگیهای ناکارآمد
۱۲-بهبود میزان رضایت بیماران و کارکنان از طریق ایجاد تسهیلات و امکانات جدید برای ذی نفعان مورد اشاره
بازديد کارکنان محترم شهرداري منطقه ?? از بخش هاي مرکز