دانشگاه علوم پزشکی ایران
Iran University of Medical Sciences
  • كاركنان
  • لینک سایت های معتبر

سیستم رسیدگی به شکایات سیستم رسیدگی به شکایات

 | تاریخ ارسال: ۱۳۹۷/۳/۲۸ | 
  سیستم رسیدگی به شکایات
این مرکز بررسالت خویش مبنی برارائه خدمات سلامت ایمنی، اثربخش، به موقع و بیمار محور به رعایت حقوق گیرندگان خدمت و مراجعین، سیستم شکایات را به صورت زیر طراحی نموده است.
1)در صورت وجود هرگونه نارضایتی در کلیه مراحل ارائه خدمت، که از نظر شما نیاز به مداخله فوری دارد باشماره تلفن 44503396  تماس حاصل فرمایید.
2)شما می توانید از فرم های رسیدگی به شکایات که در بخش ها ودرمانگاه ها موجود می باشد،استفاده و به شیوه ای محترمانه به اطلاع مسئول رسیدگی به شکایات برسانید.
3)شکایات پیشنهادات وانتقادات خود را داخل صندوق های رسیدگی به شکایات که درتمام بخش های بستری و درمانگاه نصب شده است بیاندازید
4)ایمیل رسیدگی به شکایات shekayat.iph@iums.ac.ir    

مسئول رسیدگی به شکایات:

حامد طاهری - سوپروایزر بالینی

تلفن رسیدگی به شکایات:

داخلی 211 (صبح) - 276 (عصر و شب) 

فرم رضایت مندی بیماران سرپایی
فرم رضایت سنجی بیماران بستری 

دفعات مشاهده: 229 بار   |   دفعات چاپ: 15 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر